• جمعه 7 اردیبهشت 03


روشهای خرید از سایت

2081

برای خرید کتاب های الکترونیکی و فایلهای طرح حمایتی سایت امام هشت می توانید در کمتر از 2 دقیقه مراحل را به انجام رسانید و همانجا کتب الکترونیکی یا فایلهای طرح حمایتی را دانلود کنید.

مراحل خرید فایل های طرح حمایتی :

  1. ابتدا از صفحه مربوط به لینک طرح حمایتی به نشانی روبرو وارد می شوید   http://www.emam8.com/shop/file_download.php
  2. فایل مورد نظرتان را انتخاب می کنید مثلا فایل اشعار شهادت حضرت مسلم (ع) را انتخاب می کنید و بر روی دکمه توضیحات بشتر کلیک می کنید
  3. پس از این وارد صفحه جدیدی خواهید شد در این صفحه اطلاعاتی در مورد فایل به شما ارائه می شود پس از مطالعه اطلاعات فایل بر روی تایید کلیک کنید.
  4. در این مرحله نام و نام خانوادگی شماره موبایل و آدرس ایمیل تان را وارد کنید اگر هم یادداشت خاصی داشتید می توانید در قسمت یادداشت بنویسید توجه داشته باشید وارد کردن آدرس ایمیل به صورت اختیاری می باشد و نیازی به وارد کردن آن نیست ولی در صورت داشتن ایمیل آدرس آن رابنویسید
  5. پس از پر کردن فرم پیش رو بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید سامانه به صورت خودکار شما را به صفحه پرداخت الکترونیکی بانک راهنمایی خواهد کرد دقت داشته باشید برخی اوقات چند دقیقه در این مرحله تاخیر بوجود می آید پس شکیبا باشید تا سامانه شما را به صفحه بانک راهنمایی کند پس از وارد کردن اطلاعات  کارت بانکی بر روی پرداخت کلیک کنید (به خاطر داشته باشید سایت امام هشت هیچ گاه به اطلاعات حساب شما دسترسی پیدا نمی کند و تمام اطلاعات کارت بانکی در اختیار بانک می باشد) پس با خیال راحت پرداخت را به پایان ببرید.
  6. پس از پرداخت سایت بانک به شما یک رسید دیجیتالی می دهد که این رسید برای دانلود فایل کافی نیست باید صبر کنید تا شما توسط سرور بانک دوباره به سایت امام هشت متصل شوید .
  7. این بار پس از دریافت پیغام از سایت امام هشت و نشان دادن دکمه ایجاد لینک دانلود شما می توانید از پرداخت تان اطمینان حاصل کنید.
  8. سایت به شما یک کد پیگیری ارائه می کند کد را یاد داشت کنید و بروری دکمه ایجاد لینک دانلود کلیک کنید .
  9. با نشان دادن لینک دانلود شما می توانید فایل را به راحتی دانلود کنید.

 

1- اگر در این مورد سئوالی برایتان پیش آمد از طریق تماس تلفنی به شماره های ذیل سئالات خود را مطرح کنید.

09381565636

05117539666

2- از طریق ایمیل مدیر سایت :

pajooheshgar63@gmail.com

info@emam8.com

  • سه شنبه
  • 17
  • آبان
  • 1390
  • ساعت
  • 17:15
  • نوشته شده توسط
  • سید محسن احمدزاده صفار

برای بارگذاری فایل در سایت اکانت مداحی بسازید



ارسال دیدگاه



ورود با حساب گوگل

ورود کاربران