• دوشنبه 8 تیر 05


مناجات -(چون از خطاهام نشدم پشیمون)

21

چون از خطاهام نشدم پشیمون
میخوای بسوزونی منو بسوزون
زیادی از حد دیگه سرکش شدم
منو یه مقدار از خودت بترسون

ای مهربونی که میدونی - پیش خودت چکارا کردم
ملائکه‌ت کاش ننویسن - امید دارم که بر میگردم

(یارب الهی یا الهی)




تویی که هم میدونی ، هم میتونی
میگیرم از بخشش تو نشونی
اگه خطایی میکنم نه اینکه
از تو نترسم ، آخه مهربونی

خودت منو اینجا رسوندی - مگه منو مهمون نکردی؟
یه فرصت دوباره دادی - هنوز منو بیرون نکردی

(یارب الهی یا الهی)




تو همه کاره ای و من چه کارم؟
خوب میدونم برا تو کم میذارم
بهونه دارم واسه بخشیدنت
واسطه عباس‌و حسین‌و دارم

همون حسینی که کنار  - علقمه قامتش خمیده
تا به حالا حالِ حسین‌و - هیچ‌کسی اینجوری ندیده

(آه ای ابالفضل ، ای ابالفضل)

  • جمعه
  • 8
  • خرداد
  • 1405
  • ساعت
  • 21:35
  • نوشته شده توسط
  • یوسف اکبری

برای بارگذاری فایل در سایت اکانت مداحی بسازید


حجم فایل 608.98 KB
تعداد بازپخش 0
تاریخ بارگذاری شنبه 9 خرداد 1405 02:06

ارسال دیدگاه



ورود با حساب گوگل

ورود کاربران